Baráth Emőke, Kolonits Klára
Baráth Emőkével folytatjuk a kritikákról és azok feldolgozásáról/hasznosításáról szóló beszélgetést. Mi válthatta ki az emberekből hajdanán, a barokk operák fénykorában azt az indulatot, hogy a tetszésüket el nem nyerő énekest rohadt paradicsommal dobálják meg? Hogyan tehetik/teszik ezt meg manapság az elégedetlen nézők? Mi a helyzet “a rettegett Momus” magazinnal? És ki az, akit avval illettek, hogy “az operával él nemi életet” (idézet a patinás, de mára már megszűnt Muzsika c.folyóiratból)? Profi és amatőr, névről és nem névről említett kritikusokról és mellékhatásaikról szóló epizód követezik, ami remélhetőleg segít az énekes kollégáinknak is abban, hogy hogyan lehet épülésre használni a negatív véleményeket és hogyan dolgozzunk fel a sokszor nem éppen felhasználóbarát hangnemüket.