Kolonits Klára
Az énekesi pályán jelentős szerepet játszanak a beugrások. Ha valaki jó beugró, a hír gyorsan elterjed a színházi körökben. Saját tapasztalatból tudom, hogy nagyjából minden eshetőségre számítani lehet, ha hirtelen csörög a telefon. Természetesen a leggyakoribb, hogy az általam sokat énekelt szerepre (mondjuk, Traviatára) kérnek fel aznap estére (volt, hogy másik országban, ismeretlen rendezésben). Volt olyan is, hogy egy napon délelőtti és esti előadást is kellett énekelnem Melindaként, hogy kisegítsem egyik szeretett kollégámat És vannak olyan izgalmas kihívások is, mint tíz évvel ezelőtt, amikor egy számomra teljesen új szerepet, Fauno-t kellett elsajátítanom öt nap alatt. Hogy álljunk hozzá? Hogy osszunk be az erőnket, agyi kapacitásunkat, hogyan “éljük túl”, sikeresen? Mik azok az eszközök, amikkel gyorsan és magabiztosan meg lehet tanulni új zenei anyagot?